To The King of Pop

by - Juli 03, 2009

Saya mungkin bukan seorang fans fanatik Michael Jackson. Saya hanya sangat suka mendengarkan lagu-lagunya sejak TK. Kasetnya sampe soak sekarang saking seringnya diplay, direwind, diforward.

MJ mungkin nggak terlalu eksis sekarang ini, tapi saya kadang mendengarkan berita tentang dia, dari soal penyakit vitiligo, tuduhan pedofil, taman bermain neverland, sampai yang terakhir - berita kematiannya.

Waktu itu pagi-pagi saya online facebook untuk upload foto wisuda. Tiba-tiba Ardhin nyapa saya lewat chat, dan setelah selesai ngobrol saya baru baca statusnya. What? Michael Jackson meninggal? Ah bercanda kali ya.... saya baru mau nanya waktu laptop saya ngadat. Oh well, sayamau cari beritanya aja di tv. Sebelum saya sempat keluar kamar, bokap masuk dan bilang di tv ada berita MJ meninggal. Omg, so this is true?

What a big loss for the world. MJ is not just the king of pop, he's a golden-heart man who loves kids and loves to helping each other. Every word in his songs show how loving he is.

His songs is timeless, his moonwalk, his performance... God, i feel so bad he's gone too soon.
Anyway.. I want to thank Michael for his songs which have been a great entertainment during my childhood (even until now). Rest in peace, MJ.


in our darkest hour in my deepest despair
Will you still care? will you be there?
In my trials and my tribulations
Through our doubts and frustrations
In my violence, In my turbulence
Through my fear and my confessions
In my anguish and my pain
Through my joy and my sorrow
In the promise of another tomorrow
I'll never let you part
for you're always in my heart

You May Also Like

0 komentar